zondag 4 september 2011

Vakantie

In Juni zijn wij op vakantie geweest naar Zwitserland, Italië, Oosterijk en Duitsland. Hiervan een aantal foto's.
Dit is in Italië


De waterval in Schaffhaussen


Engelberg-Zwitserland.
Dorpje onderweg
Prachtig bergmeer.

De vuurtoren na een hollands voorbeeld op het punt waar de Rijn ontstaat.

Watervalletjes


De weg naar de Stelvio.

In de mist.





Met het treintje naar boven.


Sneeuw.



Koffie in Samnaun.

En dit is het hotel in LECH waar onze Oranjes altijd op wintersport gaan.

Wil je meer foto's zien kijk dan even op mijn website;

http://home.kpn.nl/w.kans/index.html
Veel plezier allemaal.































1 opmerking:

  1. Bedankt voor je berichtje op poppekindjes.. ik kan me voorstellen dat je er verliefd op bent.
    En natuurlijk gefeliciteerd dat je oma wordt (eigenlijk al bent als je het goed bekijkt; grandioos he?)
    Het is heel bijzonder kan ik je alvast verklappen. Ik hoop dat je een mooi popje uitzoekt.. ze zijn allemaal mooi dus de keus is niet makkelijk, maar je verliest vast je hart aan één van die kleintjes.
    Groeten. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen